Oglaševanje

Kampanja »V športu mi ni para« aktualizira enakovrednost športnikov
Delo
torek, 21. maj 2024 ob 10:16
Lidl Slovenija v sodelovanju z Zvezo ŠIS-SPK predstavlja novo nacionalno kampanjo za promocijo parašporta z osrednjim sporočilom »V športu mi ni para«.
 
Hisense, uradni partner UEFA EURO 2024™, predstavlja kampanjo »ZMAGA JE LE ZAČETEK«
Tehnozvezdje
Avtor PR   
torek, 21. maj 2024 ob 09:06
Kot uradni partner evropskega nogometnega prvenstva UEFA EURO 2024 si Hisense prizadeva navijačem zagotoviti najboljšo izkušnjo spremljanja...
 
"Ljudje si želimo verjeti, to je naš problem, oglaševalci pa to spretno izkoriščajo"
RTV Slovenija
torek, 21. maj 2024 ob 08:25
"Zelo me žalosti, ker se ne zavedamo, da je proizvodnja hrane strateškega pomena za državo," prodajo slovenskih živilcev tujim komentira Aleša Mižigoj iz Medexa, ki meni, da si majhna Slovenija...
 
Hisense, uradni partner UEFA EURO 2024™, predstavlja kampanjo »ZMAGA JE LE ZAČETEK«
Računalniške novice
torek, 21. maj 2024 ob 07:45
Kot uradni partner UEFA EURO 2024 si Hisense prizadeva navijačem zagotoviti najboljšo izkušnjo spremljanja...
 
Hisense, uradni partner UEFA EURO 2024™, predstavlja kampanjo »ZMAGA JE LE ZAČETEK«
City Magazine
torek, 21. maj 2024 ob 06:00
Kot uradni partner UEFA EURO 2024™ si Hisense prizadeva navijačem zagotoviti najboljšo izkušnjo spremljanja nogometnih tekem. Svojo kampanjo...
 
Hisense, uradni partner UEFA EURO 2024™, predstavlja kampanjo »ZMAGA JE LE ZAČETEK«
City Magazine
torek, 21. maj 2024 ob 06:00
Kot uradni partner UEFA EURO 2024™ si Hisense prizadeva navijačem zagotoviti najboljšo izkušnjo spremljanja nogometnih tekem. Svojo kampanjo...
 
Berlin / Warholova razstava o iskanju ideala lepote
Mladina
torek, 21. maj 2024 ob 00:00
V Novi narodni galeriji v Berlinu bodo 9. junija odprli razstavo z naslovom Andy Warhol: Velvet Rage and Beauty (Andy...
 
<< Začetek < Nazaj 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian